Φόρτωση Εκδηλώσεις
  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.
07 Δεκ 2017

Baroque Extravaganza στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

O Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης παρουσιάζει τη Συμφωνική Ορχήστρα δήμου Αθηναίων στη συναυλία Baroque Extravaganza με άριες των A. Vivaldi και G. F. Handel. Η συναυλία, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου στις 20.30 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (αίθουσα «Θέατρο»), εντάσσεται στο πρόγραμμα εκδηλώσεων «Χριστούγεννα στην Αθήνα ‘17-‘18», με το οποίο ο δήμος Αθηναίων μετατρέπει την πόλη στο σκηνικό ενός χριστουγεννιάτικου παραμυθιού, με πρωταγωνιστές μικρά και μεγάλα παιδιά που θέλουν να ζήσουν τη μαγεία των γιορτών.

07 Δεκεμβρίου 2017 Export to Calendar

Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη

Πειραιώς 206
Ταύρος, Αττική 17778 Greece

Phone 2103418550

Website: http://www.mcf.gr

Export the Map

Schedule

Δεκέμβριος 7 @ 20:30 - 22:30

Διοργανωτής

Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων
Website: https://www.facebook.com/OpanAthens/

Baroque Extravaganza – Η Συμφωνική Ορχήστρα δήμου Αθηναίων στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

O Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης παρουσιάζει τη Συμφωνική Ορχήστρα δήμου Αθηναίων στη συναυλία Baroque Extravaganza με άριες των A. Vivaldi και G. F. Handel.

Η συναυλία, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου στις 20.30 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (αίθουσα «Θέατρο»). Εντάσσεται στο πρόγραμμα εκδηλώσεων «Χριστούγεννα στην Αθήνα ‘17-‘18». Με αυτό ο δήμος Αθηναίων μετατρέπει την πόλη στο σκηνικό ενός  χριστουγεννιάτικου παραμυθιού. Οι πρωταγωνιστές του μικρά και μεγάλα παιδιά. Όλοι όσοι θέλουν να ζήσουν τη μαγεία των γιορτών.

Θα είναι υπό τη μουσική διεύθυνση του Ελευθέριου Καλκάνη. Ακόμα η Συμφωνική Ορχήστρα συμπράττει με τη μεσόφωνο Μαρίτα Παπαρίζου και την υψίφωνο Βανέσσα Καλκάνη. Θα είναι με τη συμμετοχή της Κατερίνας Κτώνα (τσέμπαλο) και της Έφης Μηνακούλη (θεόρβη). Σκοπός να μαγεύσει το κοινό σε μια μοναδική μουσική βραδιά.

Οι συνθέτες του 17ου και 18ου αιώνα πειραματίστηκαν με την ανθρώπινη φωνή. Αντιμετωπίζοντάς την σαν το απόλυτο μουσικό όργανο. Γράφοντας για αυτήν συνθέσεις που αγγίζουν ή και ξεπερνούν τα όριά της. Η εποχή μπαρόκ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η πρώτη εποχή που δημιουργείται το “star system”. Από τη μια καστράτοι, όπως ο Senesino, ο Caffarelli ή ο Farinelli και από την άλλη γυναικείες φωνές, όπως η Cuzzoni, η Bordoni, η Clive ή η Durastanti, αποθεώνουν το ανθρώπινο όργανο. Δημιουργώντας παράλληλα με τις προσωπικές τους ζωές και αντιπαλότητες τα πρώτα μουσικά είδωλα. Ζην λοιπόν και ερμηνεύειν υπερβολικώς και επικινδύνως, ακροβατώντας σε μια Baroque Extravaganza!

Το πρόγραμμα της συναυλίας

Α’ Μέρος

a.  Awake Saturnia…Hence, hence Iris hence away, recitativo e aria di Juno, Semele, HWV 58, G.F. Handel
b. Agitata infido flatu, aria di Juditha, Juditha triumphans, RV 644, A. Vivaldi
c. La, sull’eterna sponda, aria di Mitrena, Motezuma, RV 723, A. Vivaldi
d. Piangerò la sorte mia, aria di Cleopatra, Giulio Cesare in Egitto, HWV 17, G.F. Handel

  1. Vivi tiranno aria di Bertarido, Rodelinda HWV 19 G.F Handel
  2. Son nata a lagrimar, duetto Cornelia e Sesto, Giulio Cesare in Egitto, HWV 17, G.F. Handel

Β’ Μέρος

  1. Venti turbini, aria di Rinaldo, Rinaldo, HWV7, G.F. Handel
  2. Vorrei vendicarmi, aria di Bradamante, Alcina, HWV 34, G.F. Handel
  3. Tornami a vagheggiar, aria di Morgana, Alcina, HWV 34, G.F. Handel
  4. Sol da te, aria di Ruggiero, Orlando Furioso, RV 728, A. Vivaldi
  5. Ama: nell’armi e nell’amar, duetto Deidamia e Ulisse, Deidamia, HWV 42, G.F. Handel
  6. Se lento ancora il fulmine, aria di Zanaida, Argippo, RV 697 A. Vivaldi

 

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη με δελτία εισόδου
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο 210 9243760

Μαρίτα Παπαρίζου- Μεσόφωνος

Η Μαρίτα Παπαρίζου γεννήθηκε στο Βόλο και έκανε το ντεμπούτο της στη Γένοβα στο ρόλο του Όναρο, στην 1η Παγκόσμια Αναβίωση στη σύγχρονη εποχή του έργου του Ν. Πόρπορα «Αριάδνη στη Νάξο», σχεδόν αμέσως μετά την επιλογή της ως υπότροφος του Κληροδοτήματος Αλεξάνδρα Τριάντη, από τον ΟΜΜΑ (1999).

Έκτοτε έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ), ερμηνεύοντας διάφορους ρόλους, όπως η 3η Ντάμα στο «Μαγικό Αυλό», Μανταλένα στο «Ριγκολέτο», Φενένα στο «Ναμπούκο», Αμάστρις στον «Ξέρξη», τον ομώνυμο ρόλο στο «Μαινόμενο Ορλάνδο», Ροζίνα στον «Κουρέα της Σεβίλλης», Ιζαμπέλα στην «Ιταλίδα στο Αλγέρι», Ιζολιέ στον «Κόμη Ορύ» και τον ομώνυμο ρόλο στην «Κάρμεν».

Έχει ηχογραφήσει για την ΕΡΑ το «Μάγο Έρωτα» του Ντε Φάγια, ενώ ξαναπαρουσίασε το συγκεκριμένο έργο και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Επίσης έχει ερμηνεύσει το ρόλο της Διδούς στην όπερα του Πέρσελ «Διδώ και Αινείας», στην Κέρκυρα (θέατρο Φοίνικας).

Έχει κληθεί από διάφορα ευρωπαϊκά θέατρα όπως η Όπερα του Μόντε Κάρλο, όπου τραγούδησε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον «Ταγκρέδο», αλλά και πολλά ιταλικά θέατρα όπως αυτά της Πίζα, του Λιβόρνο και του Τρέντο για να τραγουδήσει τον Αρσάκη στην όπερα «Σεμίραμις». Η εξαιρετική της ικανότητα στους ρόλους της μεσοφώνου κολορατούρας την οδήγησε στο Μασσύ για να ερμηνεύσει την Ιζαμπέλα και στο Μπιλμπάο όπου τραγούδησε το ρόλο του Σμέτον δίπλα στην  «Άννα Μπολένα» της Τζουν Άντερσον. Έχει επίσης τραγουδήσει το ρόλο της Κίρκης στον «Τηλέμαχο ή Το Νησί της Κίρκης» του Γκλουκ σε 1η Παγκόσμια Αναβίωση στη σύγχρονη εποχή τόσο στο Λονδίνο (Σάντλερς Γουέλς) όσο και στο Ηρώδειο, προσφέροντας μια δραματική ερμηνεία, η οποία παρέπεμπε σύμφωνα με τους κριτικούς σε ηρωίδα του Μιχάλη Κακογιάννη.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
Categories Μουσική
Tags